czwartek, 5 lutego 2015

Konkurs!!

Witajcie!
Ogłaszam konkurs w którym można wygrać moc atrakcyjnych nagród.
Pierwsza z nich jest dowolne zamówienie do 100zł!!!

Ale uwaga, uwaga.. co trzeba zrobić?

Konkurs jest zorganizowany dla osób, które już posiadają prace od Oliwia Art Deko ale także tych, którzy chcieliby żeby tak owa zamieszkała w ich domkach :)
A więc:
Co trzeba zrobić..

Zasady ogólne:


Dla tych, którzy już mają moją prace:


Trzeba zrobić fajne, ciekawe, kreatywne zdjęcie z aniołkiem bądź moją inną pracą i dodać do tego jakiś opis :)  To może być zwykłe selfie z aniołkiem w ręku ale może być też wszystko to co podrzuci Wam fantazja. Jedyna zasada to taka, żeby na zdjęciu był aniołek (bądź inny masosolniak) oczywiście mojego autorstwa i Wy :) Możecie też zrobić zdjęcie na którym zamiast Was będzie np. Wasze dziecko w jakimś ciekawym ujęciu (jeśli to akurat pasuje do pomysłu). To nie musi być zdjęcie, które będzie jakiejś fantastycznie dobrej jakości, ja na plakacie konkursowym robiłam je aparatem w telefonie- liczy się pomysł :) 

Liczę na Waszą kreatywność i wierzę, że zdjęcia będą świetne.

Dla tych, który chcieli by wygrać jakąś prace u mnie bo jeszcze żadnej nie mają:


Trzeba zrobić zdjęcie w miejscu w którym chcielibyście, żeby zamieszkał aniołek ode mnie. Zasady to tyle, że musicie być obecni na zdjęciu (podobnie jak wyżej, może to być też Wasza pociecha).

Np. zdjęcie w jakimś pokoju dziecięcym z maluszkiem i opis ,,Tu wisiałby aniołek, który będzie czuwał nad małą Emilką'' :) , albo Wasze zdjęcie np. w jakimś pomieszczeniu w domu i opis ,,Fiołkowy anioł pasowałby do moich lawendowych dodatków i umilałby mi poranną kawę''. To tylko przykłady, wierzę, że na pewno w Waszych głowach powstaną świetne pomysły! 

Zdjęcie i co dalej??:

Kiedy zrobicie już sobie ciekawą fotkę, wysyłacie ją na adres oliwiaartdeko@gmail.com z opisem jaki mam wstawić do zdjęcia i dodajecie w e-mailu informację „Wyrażam zgodę na wzięcie udziału w konkursie organizowanym przez Oliwia Art Deko i zamieszczeniu zdjęcia na fanpage Oliwia Art Deko i blogu oliwiaart.blogspot.com''
Następnie ja wstawiam zdjęcie do albumu ,,Konkurs'' na Facebooku.


Jak wygrać?

Konkurs jest organizowany głównie na Facebooku, więc tam będzie odbywać się głosowanie na najciekawsze zdjęcie. Pierwszą nagrodę wygrywa zdjęcie, które będzie miało najwięcej polubień.

Drugą nagrodę wygrywa najciekawsze zdjęcie wybrane przeze mnie :)


Ale pomyślałam, ze są wśród Was osoby, które z jakiś powodów nie będą chciałby zrobić sobie zdjęcia więc mam dla nich nagrodę pocieszajkę!


Do nagrody pocieszajki zgłaszamy się:

Na Facbook'u:  udostępniając po prostu plakat konkursowy i zostawiając komentarz pod zdjęciem. Natomiast na blogu wstawiamy podlinkowany do mojego bloga plakat konkursowy w pasku bocznym swojego bloga i zostawiamy informacje w komentarzu pod tym postem. 
Nagroda pocieszajka będzie niespodzianką ale w komentarzu możecie zasugerować co najbardziej by Was ucieszyło :)

Nagrody:

I nagroda- Dowolna praca do 100zł.
II nagroda- Duży anioł (niespodzianka)
Nagroda pocieszajka- niespodzianka (ale możecie zasugerować w komentarzu co najbardziej chcielibyście dostać) 

Czas trwania:

Konkurs trwa do od dzisiaj ( 05.02.2015r.) do 18.02.2015r.. 
Wyniki podam 19 lutego :)
Zdjęcia możecie wysyłać.. no cóż. Jak najszybciej! :)


Podsumowując:

1. Robimy ciekawe zdjęcie (z moją pracą albo zdjęcie, które mówi, że chcecie mieć moją prace)
2. Wysyłamy ją do mnie na oliwiaartdeko@gmail.com z opisem, który mam wstawić i informacją o wyrażeniu zgody na udostępnienie publiczne zdjęcia.
3. Lub/ i udostępniamy plakat konkursowy i zostawiamy komentarz pod nim (Facebook). Wstawiamy plakat na pasek boczny bloga i linkujemy do tego posta.


Przykładowe opisy do zdjęć (tych z plakatu) :
,,Kubuś rośnie pod skrzydłami aniołka'' 
,,Dwie Oliwki- w wersji słonej i słodkiej''
,,Jeden aniołek- tyyyyle radości''
,,Czasem właściciele upodabniają się do swoich czworonogów. A czy rękodzielnicy upodabniają się do swoich prac?''
,,Dwa barany. Jeden zodiakalny, drugi Wielkanocny''
itp.

Opis nie jest tak ważny jak zdjęcie ale musi być :)



Uffff..

Wierzę, że wszystko jest dla Was jasne.
W razie wątpliwości jestem do Waszych usług na priv na Fb bądź pod adresem oliwiaartdeko@gmail.com .
Czekam na Wasze zdjęcia!


Pozdrawiam cieplutko,

Oliwka

1 komentarz: