sobota, 31 października 2015

Aniołki choinkowe z 2012 roku :)

Witajcie!
Dziś mały powrót do przeszłości. Aniołki, które po raz pierwszy robiłam w 2012 roku. Wtedy jeszcze publikowałam swoje prace na blogu na pinger.pl . Jeżeli ktoś z Was miałby ochotę zobaczyć jak wtedy wyglądały moje twory to zapraszam na http://artdekooliwia.pinger.pl/ .
Pewnie gdyby nie fakt, że takie zostały zamówione już nigdy nie wróciłabym do tej wersji. Więc bardzo się cieszę, bo muszę przyznać, że to bardzo wdzięczne szkraby :D
Jak Wam się podobają? A może pamiętacie mnie jeszcze z czasów pingera i aniołki w tej wersji są Wam dobrze znane ?



 

Dla tych, którzy nie widzieli wrzucam zdjęcia z 2012 roku.




Dziś już lecę, miałam popisać i znowu nic z tego nie wyszło ale mam moc pracy, a choroba niestety nie pomaga mi wcale. W poniedziałek coś mnie dopadło. Wczoraj wydawało mi się, że już po chorobie ale dziś znowu czuje się gorzej ;/.
Muszę uciekać :*
życzę Wam miłej soboty :)
Oliwka

5 komentarzy: