wtorek, 7 czerwca 2016

Serduszko z okazji chrztu i inne prace :)

Kochani,
Żyję! :) Wiem, wiem.. Moja półroczna nieobecność mogła być odrobinę niepokojąca ale jestem i mam się dobrze :D
Nie wiem czy jest sens, żebym się tłumaczyła dlaczego tak zaniedbałam bloga. Wydaję mi się, że to nie to co chcielibyście tu przeczytać. Więc zostawmy to.. Jestem i każdego dnia postaram się odkryć tu coś z mojej artystycznej pasji ale nie tylko :)
W końcu mój blog nazywa się ,,Oliwia Art Deko'', a nie ,,Anioły z masy solnej'' więc patrząc na niego bardziej od strony ,,Oliwia'' chciałabym na nim dzielić się z Wami tym co jest dla mnie ważne. Ostatnio nazbierało się trochę takich rzeczy. Nie chodzi tylko o sprawy z mojego życia prywatnego ale moje przemyślenia na temat tego co dzieję się obecnie na świecie. Co dzieję się a o czym w ogóle się nie mówi..
Jak wiecie wybrałam dziennikarstwo jako kierunek moich studiów i czuję, że w związku z tym mam obowiązek jeśli nie być dziennikarką to chociaż spełniać tą misję jak tylko się da. Czuje, że niektórzy ludzie zapatrzeni w to co pokazują nam serwisy informacyjne w ogóle nie ma pojęcia o tym co dzieję się na świecie. Wielu z Was po moich następnych wpisać pewnie będzie chciało wysłać mnie na rozmowę z psychiatrą ale powiem Wam, że ja sama kiedy zgłębiałam coraz to nowe informacje z internetu myślałam sobie ,,Co Ci ludzie opowiadają? Przecież to jakieś bzdury. To nie może być prawda''. Wierzę, że uda mi się w jakimś tam stopniu spełnić tą dziennikarską misję i może chociaż z kilkorgiem z Was podzielę się tym co wiem na temat tego co dzieję się wokół nas.
Ale nie bójcie się! ;) To wciąż ,,Oliwia Art Deko''! Art Deko czyli także masa solna i cała rękodzielnicza strona mojego życia :) Dziś chcę Wam pokazać moje ostatnie serduszko z masy solnej wykonane na pamiątkę chrztu św.


Niestety mam tylko jedno zdjęcie ;(

Odkąd mnie tu nie było powstało strasznie dużo prac! Nie ma może jakiś bardzo nowatorskich pomysłów ale chciałabym Wam pokazać co udało mi się ulepić ;)
Powstało kilka laleczek:

Duże anioły:



Z tym aniołem to jest prawdziwy paradoks. To miał być anioł dla babci- robiony na zamówienie. W końcu jednak ulepiłam drugiego bo z tego nie byłam zadowolona i wysłałam tamtego. Wstawiałam go na Facebooka i miał 128 polubień, czyli niemalże rekordową liczbę. Do tego całkiem sporo komentarzy!  I wiecie co?
Leży na półce w pracowni :D :)

Dobra ale może żeby nie wrzucać za dużo na raz będę stopniowo uzupełniać prace, które się tu nie pojawiły.

A teraz wprowadzając Was do nowego posta chciałam zapytać..
Czy wiecie co to jest?
Na zdjęciu poniżej:

Tak wygląda to kiedy spojrzymy wprost w niebo.
Na zdjęciu widać niebo nad moim podwórkiem dziś około godziny 8:30 .

Zostawiam Was póki co z tym pytaniem ;)
Wkrótce wracam ;)
Pozdrawiam serdecznie,
Oliwka

19 komentarzy:

  1. Jesteś genialna.:) nie widziałam w całym internecie ładniejszych wyrobów :) jesteś dla mnie inspiracją :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje prace mają niesamowity charakter, barwy - są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety tak wygląda niebo po rozsiewaniu aluminium... Skomentuję to takim żartem, jak jedna świnia mówi do drugiej " Słyszałaś,że podobno oni nas hodują po to, żeby nas zjeść ? Na to druga " Witamy w świecie teorii spiskowych !!! "
    Prace Oliwia jak zawsze bajecznie urocze ! Serdeczności :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe prace! Zaczynało mi ich już trochę brakować ;-) Cieszę się, że powróciłaś do życia blogowego.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mistrzostwo! :) Twoje prace są perfekcyjne!
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne prace. Lalka z kolorowym bukietem najlepsza. A niebo - samolot takie coś zostawia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdy samolot. W zasadzie prawie wszystkie samoloty zostawiają bardzo wąski pasek takiej pary, który później delikatnie zwiększa się i rozpływa. To wygląda zupełnie inaczej.

      Usuń
  7. Fajnie, że już wróciłaś i obyś została jak najdłużej. Jak zwykle przepiękne prace, aniołki są boskie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prace :)Są dla mnie inspiracją - zaraziłaś mnie masą solną. Już się martwiłam, że będę czekać na kolejne życzenia świąteczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieszę się, że jesteś :) Anioły jak zwykle przepiękne. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Serduszko świetne, zresztą jak pozostałe Twoje prace. Jestem pod dużym wrażaniem. Życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak moge zamowic anioly. ?

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak moge zamowic anioly. ?

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne te aniołki :-) ile czasu zajmuje ci zrobienie jednego?

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie czytałam bloga, została ruina i brak szacunku dla czytelników.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze anionimowo pisałaś mi bardzo miłe komentarze.. Czy moja zmiana trybu życia, praca i nowe zainteresowania muszą oznaczać brak szacunku dla czytelników? Nie jestem jedyną osobą, która prowadzi bloga i ma dłuższe przerwy. Znam dużo lepsze artystki, które tworzą i mają dłuższą przerwę w pisaniu bloga.

      Usuń
  15. Po samolotach jest taki ślad... A anioły baheczne!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Podziwiam Twoje prace od dawna sa przecudne ;) ja zas najbardziej z tych informacji internetowych zas przejmuje sie najbardziej chorymi dziecmi jak takie male niewinne ostotki tak cierpia gdzie tu sprawiedliwosc.... Gdybym mogla niebo bym im przyslonila... Dziennikarka hmm a to ciekawe ;) a dusza chyba gdzie indziej jest ;) Kochana zapraszam do mnie na ilustracje ;) elwira-ilustracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń